REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „400 punktów za Pro Plus”
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Operatorem i organizatorem akcji promocyjnej „400 punktów za Pro Plus” (dalej: „Akcja promocyjna”) jest Grupa OLX sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Królowej Jadwigi 43, 61-872 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000568963, NIP: 7792433421 REGON: 36211796000000 kapitał zakładowy: 1 510 000,00 zł (dalej: „Spółka”), będąca operatorem serwisu ogłoszeniowego olx.pl dostępnego pod adresem internetowym www.otomoto.pl (dalej: „Serwis OTOMOTO”).
- Akcja promocyjna obowiązuje w dniach od 04.10.2021 od godz. 00:01 do dnia 31.10.2021 godz. 23:59.
§ 2 WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI PROMOCYJNEJ
- Akcja promocyjna adresowana jest do użytkowników korzystających z Pakietów: Biznes Start, Biznes Standard oraz Biznes Pro w kategorii „Osobowe i Dostawcze”, „Motocykle” oraz „Rolnicze, Ciężarowe, Budowlane i Przyczepy”, którzy w dniach od 04.10.2021 do 31.10.2021 zakupią pakiet Biznes Pro Plus.
- W ramach Akcji promocyjnej, użytkownik (dalej „Użytkownik”), który spełnił warunki uczestnictwa wskazane w ust. 1, otrzyma doładowanie w wysokości 400 punktów na e-wallet w ramach Konta danego Użytkownika, które uprawniają do obniżenia opłaty za wyróżnienie ogłoszeń, usług płatnego odświeżania ogłoszeń oraz usług pakietów promowań (dalej „Doładowanie”).
- Skorzystanie Użytkownika Serwisu OTOMOTO z Doładowania uzyskanego w ramach Akcji promocyjnej jest możliwe w w terminie 30 dni od Doładowania i nie podlega wymianie na środki pieniężne.
- Przeniesienie zniżki na rzecz innych Użytkowników Serwisu OTOMOTO jest niemożliwe.
- W Akcji promocyjnej można wziąć udział tylko raz.
§ 3 REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje dotyczące niniejszej Akcji promocyjnej należy składać w formie pisemnej, w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji na adres e-mail: reklamacje@otomoto.pl lub listem poleconym na adres: Grupa OLX sp. z o. o., ul. Królowej Jadwigi 43, 61-872 Poznań z dopiskiem "Serwis OtoMoto.pl".
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres e-mail Użytkownika przypisany do Konta, okoliczności uzasadniające reklamację, a także żądanie Użytkownika związane ze składaną reklamacją.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje nie pozwalają na rozpoznanie reklamacji, Spółka zwróci się do Użytkownika o wyjaśnienie ewentualnych wątpliwości lub podanie dodatkowych informacji, o ile będzie to niezbędne dla rozpoznania reklamacji przez Spółkę, wskazując precyzyjnie takie wątpliwości lub wymagane informacje.
- Spółka rozpoznaje reklamację w terminie do 30 dni od daty otrzymania reklamacji.
§ 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Spółka uprawniona jest do zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawa w zakresie prowadzonej przez nią działalności, skutkującej koniecznością zmiany regulaminu celem dostosowania go do obowiązujących przepisów; poprawy przez Spółkę poziomu bezpieczeństwa Użytkowników lub poziomu ochrony danych osobowych Użytkowników; ulepszenia funkcjonalności oferowanych przez Spółkę w ramach Serwisu OTOMOTO, wprowadzenia nowej funkcjonalności lub rezygnacji z niektórych funkcjonalności w ramach świadczonych usług; zmiany Regulaminu Serwisu OTOMOTO. Spółka uprawniona jest do zmiany niniejszego Regulaminu i zmiana ta staje się skuteczna w terminie nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia Użytkownikom zmienionego regulaminu. Informacja o zmianach dostępna będzie pod adresem: https://pomoc.otomoto.pl/hc/pl/categories/200385037-Aktualno%C5%9Bci.
- Udział w Akcji promocyjnej jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Wyrażenia pisane wielką literą mają znaczenie przypisane im w Regulaminie Serwisu OTOMOTO.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Serwisu OTOMOTO.