Faktury w OTOMOTO:
- generowane są automatycznie w pierwszy dzień nowego okresu rozliczeniowego.
- dostępne są wyłącznie w formie elektronicznej po zalogowaniu się do konta w OTOMOTO (Zakładka Płatności > Faktury)
- nie ma możliwości otrzymania duplikatu faktury, ze względu na fakt, że jest ona dostępna cały czas na koncie OTOMOTO. Możliwość wystawienia duplikatu faktury istnieje tylko w wyniku zaginięcia dokumentu, co w tym przypadku nie jest możliwe
- faktura ma standardowo 14 dniowy termin płatności, ale OTOMOTO blokuje konto dopiero po upływie kolejnych 14 dni od terminu płatności
- numer rachunku do wpłat znajduje się u dołu faktury, każde konto w OTOMOTO ma swój własny numer rachunku bankowego
- jeżeli po kliknięciu w czerwoną ikonę PDF dokument nie pokazuje się na stronie należy sprawdzić, czy nie został on pobrany na komputer do folderu Pobrane (często tak się dzieje w przeglądarce Mozilla Firefox)