Jak możemy pomóc?

El sitio está momentánemente fuera de línea.

24.08.2016 – Faktura elektroniczna dla Klientów Biznesowych

Uprzejmie informujemy, że w dniu 31.08.2016 r. wprowadziliśmy zmianę dotyczącą faktur dla Klientów Biznesowych. 

https://otomoto.zendesk.com/hc/pl/articles/226145948-24-08-2016-Zmiana-regulaminu-dla-Klient%C3%B3w-Biznesowych

 

Faktury domyślnie na koncie dealerskim będą dostępne w formie elektronicznej. Można je pobrać po zalogowaniu się do konta. Dokumenty będą dostępne w zakładce Płatności > Faktury.

 

W każdej chwili Dealer może zmienić formę  faktury. Wystarczy, że wycofa zgodę na wystawianie faktur w formie elektronicznej poprzez dokonanie zmiany w ustawieniach konta, wówczas faktury będą wystawiane w formie papierowej.

 

Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj:

 

W razie pytań i wątpliwości nasi konsultanci są dla Państwa dostępni pod numerem telefonu +48 61 880 32 21 oraz mailem, który znajdziecie Państwo w zakładce kontakt.