Jak możemy pomóc?

El sitio está momentánemente fuera de línea.

Przeglądarki i wtyczki - jak je zaktualizować?

Aktualizacja przeglądarki oraz wtyczek systemowych bardzo często pozwala rozwiązać problemy z wyświetlaniem ofert bądź stron internetowych. Najczęściej są one uaktualniane automatycznie, ale zdarza się i tak, że przez przypadek ta opcja zostanie wyłączona przy instalacji, bądź użytkowaniu oprogramowania. Przed wykonaniem telefonu do naszych konsultantów z Biura Obsługi Klienta, warto spróbować zainstalować aktualizację swojej przeglądarki internetowej oraz wyczyścić historię przeglądania, pliki cookie i pamięć podręczną.

Warto również sprawdzić, czy dodatek typu AdBlock nie blokuje niektórych funkcji naszego Serwisu. Możliwe jest jego wyłączenie dla poszczególnych stron.

Korzystanie z przeglądarki Internet Explorer, która nie jest już wspierana przez producenta, może skutkować wieloma nieprawidłowościami w działaniu witryn internetowych, dlatego też proponujemy, aby korzystać z innych przeglądarek.

Poniżej prezentujemy linki do instrukcji, które mogą być pomocne w przypadku aktualizowania oraz czyszczenia najpopularniejszych przeglądarek internetowych:

 

  • Google Chrome

Aktualizacja - link https://support.google.com/chrome/answer/95414?hl=pl

Czyszczenie danych - link https://support.google.com/chrome/answer/2392709?hl=pl

 

  • Mozilla Firefox

Aktualizacja - link https://support.mozilla.org/pl/kb/Aktualizacja%20Firefoksa

Czyszczenie danych - link https://support.mozilla.org/pl/kb/Czyszczenie%20historii%20przegl%C4%85dania

 

  • Opera

Aktualizacja - link https://help.opera.com/en/latest/crashes-and-issues/#updateBrowser

Czyszczenie danych - link https://help.opera.com/en/latest/security-and-privacy/#clearBrowsingData

 

  • Safari

Aktualizacja - link https://support.apple.com/pl-pl/HT204416

Czyszczenie danych - link https://support.apple.com/pl-pl/guide/safari/sfri47acf5d6/mac