Jak możemy pomóc?

El sitio está momentánemente fuera de línea.

Sposoby płatności

Aby aktywować ogłoszenie w OTOMOTO należy wybrać przez ile dni ma być ono prezentowane w Serwisie i kolejno:
- Wybrać metodę płatności i kliknąć w “Zapłać”
- Ogłoszenie ukaże się w serwisie, po otrzymaniu środków

zap_a_.png

 

Metody płatności:  

PayU - daje możliwość zapłaty za ogłoszenie przelewem (tradycyjnym lub internetowym), BLIKiem lub kartą bądź Google Pay. W przypadku płatności internetowych ogłoszenie aktywowane jest zazwyczaj do 15 minut od wpłynięcia środków.

Zap_a_-PayU.png

SMS - usługa ta realizowana jest przez zewnętrzną firmę Digital Virgo. System prosi o podanie numeru telefonu, z którego mają zostać pobrane środki i potwierdzenie transakcji numerem PIN.

Zap_a_-SMS.png

Środki OTOMOTO

- Aby doładować konto zaloguj się do swojego konta OTOMOTO i wpłać minimum 50 zł, jeden PLN to 1 punkt.
- W zależności od wysokości wpłaty doładujemy Twoje konto dodatkowymi punktami, otrzymujesz rabaty i płacisz mniej za wyróżnienia: Rabaty na wyróżnienia są zależnie od kwoty doładowania:
150-299 zł => 5% bonusu
300-499 zł => 10% bonusu
500-3000 zł => 15% bonusu
- Środki wpłacane na konto OTOMOTO są ważne przez 60 dni od momentu doładowania. Jeżeli otrzymujesz punkty od Działu Obsługi Klienta są one ważne przez 30 dni.
- Po upływie ważności punktów, wygasają one i mogą być zwrócone na konto bankowe po kontakcie z Działem Obsługi Klienta.
- Historię transakcji sprawdzisz w zakładce Płatności > Operacje na Środkach OTOMOTO 

Zap_a_-Pkty.png

Trudności jakie mogą wystąpić przy opłacaniu ogłoszenia:
- Przycisk “Zapłać” nie jest podświetlony
Należy wówczas skorzystać z innej przeglądarki internetowej, polecana to Google Chrome lub Mozilla Firefox 
- Chcę zapłacić przelewem tradycyjnym
Wystarczy wybrać opcję PayU > Zapłać > Przelew > Przelew tradycyjny. Wygenerowany zostaje wówczas druczek z uzupełnionymi danymi, na które należy wykonać płatność. Druk ten można wydrukować lub przepisać dane i samodzielnie wypełnić blankiet, ważne jest aby tytuł i numer rachunku bankowego zostały wpisane tak samo jak na ekranie komputera
- Przy płatności SMS nie dochodzi kod PIN
Płatności SMS wykonywane są za pośrednictwem zewnętrznej firmy Digital Virgo. W przypadku jakichkolwiek trudności z kodem pin należy się kontaktować bezpośrednio pod numerem telefonu 22-312-18-52
- Zapłaciłem, a ogłoszenie nie jest aktywne
W takim przypadku mogły pojawić się trudności w pobraniu środków przez PayU lub w przekazywaniu ich do OTOMOTO. Aby ustalić przyczynę trudności należy skontaktować się z Obsługą Klienta OTOMOTO.